måndag 30 november 2009

Inte första december

Idag vaknade jag och trodde att det var första december. Så jag öppnade lucka nummer ett på min chokladkalender och åt upp biten. (Fick en chokladkalender av Mollis mamma :D)
Men sen när jag var och åt med min mormor på mando senare på dagen fick jag reda på att det faktiskt inte var första dec utan det faktiskt var sista november. Så nu är jag ledsen för att jag inte får äta en bit från kalendern imorgon!

Annars har jag varit med Idah idag.
Har haft ont i läpparna också men har inget bra lypsyl så jag får lida.
Ser på film också. ( I love you man, jättesöt film)

Sen igår såg jag Flickan som lekte med elden, (såg Män som hatar kvinnor några dagar innan)



Printade lite undertiden. bild nr 1. enbart för att den gubben är så söt.
Bild nr 2. helt enkelt för att hon visar sin röv i första scenen :'D
hahaha

Inga kommentarer:

Bloggintresserade