torsdag 3 december 2009

Berg och dalbana

Jag har nämnt det innan. Men tydligen är det så stort för mig att jag måste nämna det igen. Jag är så jävla arg och ledsen och jag vet exakt's vems fel det är. Jag vet att det är fel att hänga upp sig på en människa. Men det är såhära jag fungerar. Jag kan fastna på personer och tycka om dom så mycket mer än andra personer. Detta händer då oftast med pojkvänner (två stycken) och även med dom jag haft som bästavänner (bästakillkompisar inte inräknat då). Jag kan drabbats emotionellt väldigt hårt varje gång det händer någonting hemskt. eller någonting som jag tycker är värt att reagera för. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. slutar med att jag sitter apatisk i flera timmar i min säng och glor.

Senste hänelsen tycker jag inte ens är värd att nämna. Tror att det räcker med att personen i fråga vet att det är henne jag menar och jag vet att hon innerst inne vet att allt jag vill är att slå henne och kalla henne hora. (låter nästan snuskigt om det inte skulle vara så att jag är väldigt arg)
Tack vare en person känner jag mig så ensam och kvarlämnad att det är sjukt. tack vare en person känner jag så mycket hat att det hade kunnat fylla ett helt rum. Du tror att du glider fram... Jag hoppas att någonting hemskt händer dig snart. Har själv nästan lust att lyfta luren och slå detdära samtalet som gör att allt hade rasat samman för dig. Men jag låter bli. För jag vill inte att du ska tro att du är mer än vad du är. Att jag ens skriver om dig nu gör att du får tillräckligt mycket attention för en dag. Eller vad säger du?

Men jag vill inte att det sista jag skriver om ska handla om en slampa så vad sägs som att jag berättar vad jag har ätit idag!

*Lite flingor ur ett paket (och lite flinor med mjölk
*ca 4 kakor jag hittade utomhus (inte lika nasty som det låter)
*lite smågodis
*Ris, - med ketchup och soja

Inga kommentarer:

Bloggintresserade