fredag 11 december 2009

Hur seg kan man bli?

Jag har haft "turen" i mitt liv att mina tre närmaste vänner är dom tresegaste i hela vida världen. Själv är jag ganska tidsoptimist fast på fel håll, så jag kommer alltid lite tidigare. Men med tre långsamma helveten så gör det att jag får vänta dubbelt så lång tid som från början.
Kan ge er exempel.

Cas. Eftersom att hon själv också hatar att vänta skriver hon att hon är på nått ställe om någon minut och sen är hon inte det för hon vill inte vara den första som kommer dit och får vänta. = Jag får vänta.

Mollis. Suck. Han sover eller glömmer bort mig helt enkelt. Han skulle varit här klockan 12.00 idag. Men såklart viste jag att det inte skulle bli så haha.

Tanja. Dont get me started! Segaste av dom alla tre (Har dom i ordning) Hon sätter på mascara till skolan har slutat och det är dags att köpa nya kläder typ. Eller så sover hon också.

Men inget illa mot er. Jag älskar er alla tre väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade