torsdag 10 december 2009

För sakens skull

Jag känner att jag hade kunnat äta mat i all oändlighet. Men det hade nog inte passat sig. Jag hittade precis en gammal blogg jag har haft som jag heeelt har glömt bort. För jag googlade lite namn faktiskt. Haha. Mest på mig själv för att se vad för roliga bilder eller länkar det skulle komma upp. (Ego)
Här är en gammal bild på mig i alla fall. Eller från februari ungefär. Längtar fortfarande tills min sidecut har växt ut heeelt! Nu är det bara hälften kvar i alla fall.
Nu ska jag sova!




Denna gamla bilden på mig och Bella (och nån tjej) hittade jag när jag googlade mitt namn som sagt! Och HERREGUD vad ful jag var. Eller jag tycker fortfarande att det är så. Men herregud då! kolla mitt hår. Ser jag fortfarande så förjävlig och "halvdan" ut? Jag menar varför kan jag aldrig bara vara Snygg. Eller bara vara Smal. Allting hade varit så mycket lättare och jag hade varit så mycket gladare! Jag borde ha en personlig övervakare till mig som såg till att jag 1. inte slösade mina pengar 2. gick ut och tränade. 3.inte dubbelbokade mig. 4. att jag gjorde saker som jag sa att jag skulle göra. och 5. Skydda mig när det är mörkt ute och köra mig överallt.
PUSS GOD NATT!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade