onsdag 9 december 2009

God morgon!

Nu har jag vaknat lite sådära. Sitter i min säng med mysig stor tröja och kollar på Project Runway. Tycker om det programmet ganska mycket för dom är så jävla kreativa och bra på att komma på saker!
Men gladaste Lin idag för jag har faktiskt maaaat! Haha. Så lycklig man kan bli över lite mat!


Men jag kom på en sak igår. Jag har ju varit vegetarian nu i 8dagar. Och på julafton har jag bestämt mig för att jag ska äta lite köttbullar och så. Men då kom jag på att ag inte ska väga mig förrens den 24:e och så kan jag se om jag har gått ner nått i vikt på 24 dagar! Ändå ganska intressant om kött gör mycket med ens vikt och så.

Fan va ointressant. Men intresantare än så är inte mitt liv. Så brb försöker fixa tv:n som e cp.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade