fredag 4 december 2009

Otrevliga människor.

Jag är så trött på onödigt otrevliga människor när man själv försöker att vara trevlig. Vem vinner på det egentligen? Inte någon. Men vissa människor mår helt klart bättre när dom får vara taskiga mot andra eller när dom vet att dom har rätt rätt rätt hela tiden. Är så trött på det. För jag menar tycker ni att jag låter otrevlig? Jag ber till och med om ursäkt. Plus att jag har INGET minne om att jag vänner sökt denna person så många gånger faktiskt.

Och sen stör det mig EXTREMT mycket att jag inte vet vem dom andra är som inte vet vem jag är bland mina vänner :s
Jag menar jag vännersöker faktiskt inte sånna som jag inte har någon aning om vem det är. Och om det nu är så jävla jobbigt för dom att neka mig så STACKARS ER DÅ! Ta bort mig eller sluta fucking klaga.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start

Bloggintresserade