onsdag 2 december 2009

Nya matvanor?

Jag funderar starkt på att verkligen satsa på att gå ner i vikt. Inte för att "fyfan vad fet och äcklig jag är jag står inte ut med min kropp för den är så äcklig och skabbig". Utan mer för att jag ska ha någonting att göra nu när jag känner mig helt ensam (och en släng värdelös). Jag har redan hört av ganska många att jag har gått ner i vikt. Men det beror mest på att jag inte har råd att äta mat så jag lever som en jävla buddhist som bara äter ris typ. Vägde mig och om den vågen inte ljög (som jag tror) har jag gått ner lite i vikt i alla fall.
Så för att jag ska hålla koll på vad jag har ätit och så kan jag ju skriva det här. Sen är det enkelt för mig att kolla upp det senare om jag skulle ha lust med det.
Ska nog börja gå ut och gå er också. Hatar att jogga. Tror det har med minnen att göra att min mamma tvingade mig att jogga när jag var liten för att jag inte skulle bli aldeless för fet. HAHA

Dagens mat i alla fall:

*En skål flinor med mjölk och lite socker i.
*En burk bönor med ris.

Jag räknar inte vad jag dricker. Men om någon skulle vara intresserad så har jag druckit vatten och te idag!

Bloggintresserade