fredag 22 januari 2010

Awes0me


Jimmy skickade bilder som han har haft på sin mobil och äntligen lagt in på sin dator. Detta är en charmig bild på mig, som är tagen för några månader sen.
Ni behöver inte kommentera...

Jag och Jimmy. Fin bild tycker jag!


Jag blir faktiskt ganska glad när jag ser denna bilden. Tycker att mitt skratt faktiskt smittar av sig bara man ser på denna bilden. Måste varit något jävligt roligt som har hänt. Tröjan jag har på mig är också awes0me. Den fick jag av bella ca tre år sedan och hon har gjort den aldeless själv. Under Darth Wader står det "Whors your daddy." Så jävla fint. Bella är verkligen begåvad!


Jag, en fettig lugg och en näsa



En dag var jag med Cimon.......
I wish haha.
Fast min mamma hatar honom..


Nu ska jag läsa alla bloggar jag missat eftersom att jag inte vågat starta min dator eftersom att jag bara hade ca 3 timmars tid på den och glömde laddaren hos Mollis.
Dom spelar "Your beautiful" i Smalville....

Inga kommentarer:

Bloggintresserade