måndag 11 januari 2010

Lite bilder som gömmer sig i photobooth o så


Fast denna bilden är inte från min egen photobooth. Utan det var jag o Tanja som skickade bilder på varandra när vi pratade med varandra i telefon innan! haha. Men lägger ICKE in min bild. För jag låg ner så det ärinte så charmig bild. bara min lilla Tanja som förtjänar den!
Innan när jag o Mollis var hos mig. Vi har en förbannelse över oss typ så alla puss bilder vi tar blir i princip fula! Så vi posar såhär istället!

Och såhär istället!
O medans jag pratade i telefon med min lådsasmamma innan så passade mollis på att posa o fota sig lite!


så jävla fin!

Hittade dessa söta bilder på Fröken T också! Tydligen har hon varit i farten och egoistat sig med :D
SÖTIS!


Gillar denna bilden på mig. (så mycket att jag har den som visningsbild på facebook D:)

Nu ska jag hämta vatten :P (som jag inte har gjort än!)
Lyssnar ju på N.E.R.D... Kan inte slita mig... från datorn.... jobbigt..... att r.....esa sig!

1 kommentar:

Therese sa...

Snygga ögon du har ^^,

Bloggintresserade