onsdag 13 januari 2010

Tänkte få en massa gjort.

Innan jag gick och la mig igår så skrev jag en lista på allt jag skulle göra idag. Tänkte även att allt jag skrivit ner att jag skulle ha gjort skulle vara färdigt typ halv fem.
Nu är klockan 16.38 och jag har bara gjort tre av 7 saker jag har på min lista.
Så nu måste jag ta itu med en sak i taget så att jag får det gjort. Men jag hinner nog inte med att dra till soc så får ta det imorgon istället. Men det är inte så farligt. Sålänge jag gör det andra jag har skrivit ner.
Jag MÅSTE verkligen sluta med att säga att jag ska göra massa saker och sen inte göra det. Det är en dålig vana som jag ska bli av med nu.
Hör av mig när jag fixat färdigt alla bilder jag ska fixa till buddhismen!


Jag idag!
Töntigt att skriva var alla kläder kommer ifrån? Jag tror att jag gör det i alla fall!
tjocktröja: h&m
tröja/klänning: h&m
Tights: Gina
Strumpor: Julklapp av mormor :'D

Inga kommentarer:

Bloggintresserade