söndag 24 januari 2010

Upp och ner och bergodalbana!

Jag ska inte skriva om vad som har varit. Utan jag tänkte fokusera med på hur jag känner just nu. Jag är glad. Spontant glad. I ch för sig gillar jag inte att mitt humör hoppar upp och ner hela tiden. Men jag uppskattar det så väligt mycket när jag känner som jag gör just nu. Glad.

Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta trosor och sen ska jag fixa mig och dra till skolan. Ska vara i skolan tolv. Tänkte gå upp vid nio halv tio tiden. Usch.
Sen efter skolan vid fyra ska jag till trelleborg och träffa min alldeles egna pojkvän Mollis. <3

Stannar nog där till på onsdag eller någonting, beror på hur allt blir. Mår så bra av att vara där.
Plus att jag inte spenderar pengar när jag är där och det är ett plus.

På fredag blir jag 19.

Och sen det bästa av allt...
MAGNUS BETNÉR PÅ KONSERTHUSET DEN 5 FEBRUARI!!!!!!!
Jag måste beställa biljetter så fort jag kan. Kanske imorgon!
Åh hoppas verkligen på att det blir av. Jag bryr mig inte om att jag inte vet någon annan som ska följa med mig. Men jag går gärna själv. Kommer uppskatta det till max i alla fall. För jag älskar stand up som in i helvete!
Lätt värt 225 kronor säger jag bara!

2 kommentarer:

Maja sa...

Åh, åh, åh, vad det vore kul att se honom :O

LIN sa...

KOM TILL MALMÖ OCH SE HAN ME MEJ (A)

Bloggintresserade