måndag 18 januari 2010

Morgon stund har te i mun? och somnanade i soffor kan vara mysigt

Somnade i soffan efter jag ätit frukost och druckit en hel termos te. (stavade precis termos med u. pinsamt..) Jag hade gärna legat kvar och sovit där lite till, men eftersom att jag inte vill riskera att någon av Mollis familjemedlemmar ska komma hem så hoppade jag in på hans rum istället. Här känns det inte lika pinsamt om jag skulle hittas sovande..


Såhär vacker som bilden ovan är jag denna morgon. Eller morgon och morgon.. Klockan är ju faktiskt 12.00 nu. (endast 6 timmar ca tills Mollis kommer hem..) Dags att börja tänka ut saker som jag kan göra medan han är borta. Som att ta en lååång dusch och raka bort allt hår som växer från min kropp helt i onödan.


Buckethead – Whitewash.
Tänkte tipsa om denna mysiga låten också. väldigt bra OCH mysig som sagt.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade