lördag 23 januari 2010

En text bara, inget speciellt. Såklart.

Jag är en väldigt känslomässig person. Minsta lilla kan göra att jag känner mig ledsen och att jag bara vill gömma mig och aldrig dyka upp igen. Jag vill bara försvinna och sluta upp med att leva och titta mig omkring.
Jag tror att minsta lilla sak betyder att en person hatar mig och aldrig vill ha med mig att göra igen.

Jag vill vara speciell, någon som andra säger, åh hondära - hondära därborta. Hon är speciell. Vi vet vem hon är. Jag känner henne jag vill vara med henne. Hon är bara så speciell. Konstig. Annorlunda. Men så är det fan inte. Jag är precis som alla andra. Jag vill inte vara det. Jag vill vara någonting annat än jag är. Är sugen på att sticka ut lite. Inte sådära för uppmärksamhetens skull. Utan för min egen. Jag vill känna att det känns bra.

Jag kräver för mycket. Till och med av mig själv. Och det gör att jag inte orkar försöka innan jag har prövat för min krafter är redan slut för att jag redan hat tänkt att jag inte kan. Vad är det då värt att försöka?

Inga kommentarer:

Bloggintresserade