tisdag 12 januari 2010

Fixelifixfix!

Ja. Viste om det. Har inte ens hämtat vatten än som jag behöver.
Har istället fastnat i photoshop för jag kände mig bara TVUNGEN att retuchera en bild lite. Och nu lyssnar jag faktiskt på The white stripes!

SÅ FÖRE!



Bilden va sjukt svår att retuchera exakt så som jag ville. Tänkte göra den helt orangeaktig du vet gammeldags lite sådära. Men eftersom att jag har haft inställningar på kameran redan så är det svårare än en helt vanlig bild. Så den blev helt annerlunda.



Såhär blev den! Istället för att man ser att Tanja posar helt hårt så tror man att SOLEN lyser henne i ögonen...... ÖVERFETT eller HUR!?!?!

Tror att jag måste ta tag i att börja fota mer och fixa bilder och så. För det tar en jävla tid. Och tidsfördriv är någonting jag verkligen gillar :3

1 kommentar:

TÄNJÄ sa...

golle vad fin den var!

Bloggintresserade