tisdag 19 januari 2010

Lite saker jag borde visa

En sak med mig som är jobbigt(?) kanske är att jag nog hade kunnat uppdatera hela dagen non stop. Känns som om jag aldrig får ut mig allt jag vill ha sagt, visat eller påpekat! Har lite bilder på datorn jag har printat. Lite roliga. Lite tråkiga. Lite random. Tänkte dela med mig av detta till er. För ni kanske lär känna mig på ett djupare plan då? Haha. Kanske inte. Men ni får helt enkelt veta vad jag tycker är roligt eller så. Eller antagligen är det bara mina vänner som läser detta och dom vet ju redan. Men jag vet att det är några stalkers där ute som läser det också och ni vet ju inte. Så detta är till er mina fina läsare. Vem du än är.


Denna charmerande bild hittade jag på någons facebook. Värt att printa tänkte jag och gjorde det.


Detta är en bild på mig och Jimmy när vi har köpt nya skor.
Ganska fint. (OBS! har precis kräkt innan bilden var tagen)



Ingen i hela välden kan ha missat denna fina häst hoppas jag?!?!


Printade denna från min kompis Joannas bdb.
(barbiebeatdown) Tyckte att den var fin


Jag och Tanja påväg hem från en fest..


Tanja la upp denna på sin facebook. Mitt mål är att sprida den över hela internet. Den är så jävla underbar! Denna bilden är ända anledningen till att jag faktiskt inte hatar hennes mamma rätt igenom.


CHARLIEEE


Hund som vill ha muffins. Tycker synd om den. Han vill ju verkligen ha dom!



Jag och Mollis i danmark. Även denna bild snodd från tanjas facebook!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade