tisdag 12 januari 2010

Det är datorns fel att jag inte förstår!



Dagen blev såhära! (lite sne bild ;))

* Jag duschade och åt frukost

*Jimmy kom hem till mig och vi pratade lite

*Sen åkte vi till UM

*Sen åkte vi hem till mig och "busade" lite och åt popcorn och drack coca cola och såg på filmen 28 dagar (med Sandra Bullock) senare

*Jimmy åkte hem och nu ligger jag i min säng och kollar på scrubs!

Blev en helt okej dag. Ganska bra helt enkelt. Är trött nu. Har lite panik för att jag inte har gjort ett nyttigt skit idag. Men imorgon ska jag fan vara hemma hela dagen och göra massa nyttiga saker jag borde ha gjort för längesen. Det är dax nu tycker jag.

Sen funderar jag även på om jag borde byta blogg till någon annan sida där man kan se statistik. För jag vill jättegärna se hur många som läser min blogg per dag osv. Bloggplatsen kanske? Förstår inte riktigt mig på blogg.se har nog en blogg där. Lite pinsamt eftersom att många "dumma blondiner som har bloggar" klarar av att göra saker där. Men inte jag...
Jag skyller på datorn.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade