måndag 11 januari 2010

Längsta inlägget på länge. För att jag faktiskt orkade.

Nä. Om man skulle ta och börja blogga lite större. Inte för att jag tror att någon egentligen bryr sig men det hade varit roligt. särskillt sen om typ 5 år när jag hittar bloggen och läser allt gammalt trams som jag har skrivit här. (Ali Trams)

Idag har jag i alla fall varit på pantbanken med Tanja och hennes mamma och mormor. Ganska snett. Är säkert spärrad från den pantbanken nu också. Skulle fan inte förvåna mig. Får väl se till att sluta panta in saker och om jag nu skulle göra det så får det vara på den pantbanken vid konserthuset för dom är ändå alltid trevligast och när man har nått fett får man mycket pengar. (ändå)

Efter det lilla "äventyret" så stack jag till skolan och åt massor med mat, blev sjukt glad för att dom hade minimajs! (Jag åt själv men det kändes bra, om man känner att någon kollar på en så sitter man bara o ser bitter ut och smsar så tror folk att man sitter ensam med vilje och att man e sjukt upptagen med att smsa någon random dude!.)

Sen va jag med jimmy och fikade och sen kom mollis :D
Sen åkte jag o Mollis hem till mig och kollade på film och köpte lite mat till mig.
Och nu sitter jag i min säng och har precis pratat i telefon med Lilla Tanja och konstaterat att jag ska börja knarka för att få jobb hos en fotograf. Ändå fett. Någonting nytt i vardagen kanske ;).

Nu ska jag nog titta på en film. Eller läsa. Men först ska jag fylla på min vattenflaska med vatten! Och rulla några cigg kanske. Vem vet?
Mitt liv är sjukt spännande!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade